Najnowsze Wpisy

Hmmm..... Komentarze (2)
08. lipca 2003 08:51:00
linkologia.pl spis.pl

Za niedługo zmienie adresiik i zrobie bloga na Blog.pl bo tam jest lepiej ponoć!!ale narazie robie se tukej!!i fajnie ino trocha pojebany adres:)hehe nio 1 note mam już za sobą tero czas na 2 :D O czym wam by tu powiedzieć... aha może o tym ż zaś sie pokłuciłem z qmpelą:D ale sie wqrzyłem ale wale to już próbowałem sie z nia pogodzić ale mnie wqrzyłą:[

nio a tak poza tym wczorajszy dzionek był zajebisty do mnie fajnie sie było na  vitorze i wogóle!!!!!

szkoda że ino jakiś fajnych lasek sie nie poznało:( ale cuż może dziś !! zobaczy sie !!!!!! ja kończa ida!!papa

bodzio:) : :

Elo!! Komentarze (3)
07. lipca 2003 09:22:00
linkologia.pl spis.pl

Elo!!! Nazywam sie Bogdan i mieszkam w bytomiu.Mam 15 lat i dopiero ucze sie blokować!więc prosze sie nie śmiać:D.Możecie ze mną pogadać po przez :

GG:5964084

Kom.505627479

Mam nadzieje że wasze komentarze bdą wyrozumiałe no właśnie jak będą!!.Aha i każdy zwiedzający proszony jest o wpis do księgi gości!!Dzięki pa!!

pozdrawiam: RYRA,ARTURA,TOMKA,ADAMA,GARCIE I WSZYSKICH ZWIEDZAJĄCYCH TA STRONA!!

bodzio:) : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

rebekajanek | angel-of-darkness-88 | mazi | ala | nessca | Mailing